Geçtiğimiz hafta sonu bir arkadaşımla görüşmek için Kadıköy'e gittim ve onun gelmesini beklerken Penti'de % 50 indirimi gördüm . Derken direk içeri daldım.Daha önceden görmüş olduğum ama bana biraz tuzlu gelen pijamaların da indirime dahil olduğunu görünce hemen atlayıp 2 farklı modelini aldım.Bunlar alt 35 TL ve üst 35 TL toplam takım 70 TL iken , ben bir takımı 35 TL ye aldım.Sanırım indirim hala devam ediyor.Düşünen arkadaşlara duyurulur ...
Aslında polarların da kalitesi var.Benim Penti'den aldıklarım çok fazla kalın değiller ama çok ince de değiller.Bundan önce Ümraniye'de bir mağazanın önündeki askılarda 7 TL ye sadece alt almıştım.Ucuz diye aldım ama her ucuz üründe pişman olduğum gibi ondan da pişman oldum.Her seferinde ucuz ürün almayacağım diyorum.Sonuçta verdiğin tutar az olabilir ama boşuna verilen bir tutar.Tabi yine kaliteli olabileceği ihtimalini düşünüp alıyorum her zaman ki gibi ...




ayıcıklı ve pembe pijamalarımız aynı.. ben krem olup pembe ponponlu takımdan da aldım.tavsiye edeirm:))
YanıtlaSilsende yeni mi aldın :)
Silanam hemen başladılar muhabbete :D
Sil